گل های منگل های من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

من و نی نی هام

چندتا از عکسای اتلیه دوقلوها

1392/5/26 12:42
نویسنده : مامان دوقلوها
594 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی های من وقتی 9 ماهتون شد بالاخره تونستیم ببریمتون اتلیه تا عکس های یادگاری و خوشملی ازتون داشته باشیم ....

اینم چندتا از عکساتون

خانم های آشپز باشی....

لیدی های مامان....

جوجه های من...

بدون شرح...

نی نی ها و اسباب بازی هاشون...

وقتی دخترام درس خوان می شوندددددددددد.....

و این هم عکس آخر که دوتاایی مثل گروه سرود آهنگ گریه می خوندید و ما نتونستیم یه عکس بدون گریه انتخاب کنیم ولی گریه تون هم بامزه بودزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهیار
26 شهریور 92 0:48
وای دلم غش رفت خدا بهتون ببخشه ماشالله خیلی نازند



زكيه
22 مهر 92 13:33
سلام من تند تند ميام وبلاگتو عكس هاي قشنگ اين دختراي نازتو ميبينم
عاششششقشونم از طريق ني ني سايت وبلاگتو ديدم
ممنون ميشم بهم رمز بدي بتونم باقي عكساشونو ببينم اخه من عاشششششششششقشونم


عزیزم لطف داری اون عکسایی رو که رمز گذاشتم بیشتر خانوادگی هستن واسه عکس بچه ها اصلا رمز نذاشتم...
زكيه
5 آبان 92 17:06
چه عكساي خوشگلي البته ني نيهات عكسارو خوشگل كردن
بوس بوس براي اين دو قلوي ناز
من عاشقتونم زياد ميام و اينجا نگاهتون ميكنم


مرسی هزارتا....
زكيه
12 آبان 92 11:01
الهي قربونتون برم چقدر نازيد خدا به مامان و بابا ببخشتتون


مرسی عزیزم خیلی لطف داری شما...
مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 12:56
اخی عزیزم خدا حفظشون کنههههههههههههههههههههه خیلی عسلنننن ماشالا
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مرجان مامان آران و باران
26 آذر 92 18:20
سلام عزیزم من یه بار برات فرستادم رمزو الانم باز میفرستم خصوصیتو چک کن خدا دوقلوهای خوشگلتو حفظ کنه ماشالا خیلی جیگرن
مامان دوقلوها
پاسخ
راستی ممنون بابت رمز
الهه مامان مبین
20 فروردین 93 21:27
ای جونم په عکسای خوشگلییییییییییییییییییییییییی