گل های منگل های من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

من و نی نی هام

نظرات (3)

مامان نفس
21 تیر 92 0:31
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.دوقلوهای خوشگلتو ببوس


ممنون. من هم خوشحال میشم.
مریم
16 مرداد 92 0:34
وای دو قلو هاتون خیلی نازن مواظب مروارید هایه خوشگلتون باشید خوش حال میشم به وبلاگ ما هم یه سری بزنید
شان شاني
11 آبان 92 22:37
سلام ستاره مامان دوقلوها من تو عكس وسايل ني نيامون باهاتون آشنا شدم از اين بابت پيام دادم كه شما هم مثه من دوقلوهاتونو بردين نيني كاج خواستم ببينم راضي بودين؟ البته ببخشيدا!


سلام عزیزم اره من راضی بودم دکوراش و کیفیت عکساش خیلی خوب بود فقط ازینکه فایل کل عکسارو بهم ندادن ناراحت شدم دوست داشتم همشونو داشته باشم انایی رو هم که انتخاب کردم حجمشونو پایین اوردن زدن رو سی دی دادن بهم البته من به همین هم راضی بودم اگه کلشو میدادن خیلی خوب میشد تازه گفتن تضمینی وجود نداره فایلارو نگه دارن پش خودشون!!!!!!!!!!!!!!!!!