گل های منگل های من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

من و نی نی هام

شیطنت های دختر کوچولوهام

1393/1/20 21:05
نویسنده : مامان دوقلوها
495 بازدید
اشتراک گذاری

بعله شمااخیلی شیطون و بازیگوش شدید توی این عکسها ما رفتیم مهمونی و شما دارید یخچال نوردی میکنید؟...

و اما در این عکس که شماها اصلا خوابتون نمیومد در حالیکه ساعت نزدیک دو نیمه شب بود...

و اینجا ما منتظر مهمون بودیم دوست من قرار بود بیاد (خاله نازنین جون)

 

 

 

یه روزی من اصلا حوصله نداشتم و شما هم همش میومدید سراغم که باهاتون بازی کنم خلاصه ازونجایی که میدونستم عاشق بیرون ریختن کشوهاتون هستین کشو آخریتونو باز کردم و گذاشتمتون به حال خودتون وقتی برگشتم با این منظره مواجه شدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی ساره
20 فروردین 93 21:08
عزیز دلم چقدر نازن دوقلوهاتون هزار ماشاءالله آدم دلش میخواد بخوردشون
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون از لطفتون
لیلا
20 فروردین 93 21:19
سلام خوشحال میشم ب وبلاگم سر بزنین منتظر نظرای خوبتون هستم
مامان دوقلوها
پاسخ
حتما
الهه مامان مبین
20 فروردین 93 21:24
سلام . خوبید شما .؟ ای جونم چه دخمل هایی نازی هزار ماشاا... . مامانی اسپند یادتون نره . ما بازم پیشتون میام . شما هم به ما سر بزنید
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم نظر لطفتونه چشم حتما میایم پیشتون
مامان باران
13 اردیبهشت 93 17:59
ما شالله چقدر با نمک ونازند این دخملا لینکتون میکنم که همیشه ببینمتون مرسی مامان باران جون خوشحال میشیم