گل های منگل های من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

من و نی نی هام

عکسهای بعد یک سالگی

1392/8/18 20:30
نویسنده : مامان دوقلوها
407 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته نتونستم عکس جدید ازتون بذارم اخه راستش اینکه بریزم تو کامپیوترو بعد حجمشونو کم کنم بعدشم اپلود کل هم وقت گیره برام هم سخت خلاصه یه چند تایی عکس که حجمشونو کم کرده بودم میذارم بقیشونم که با تبلت انداختم بعدا میذارم هرچند کیفیتشون پایینه ولی بهتر از هیچیه...مامان تنبلتونو ببخشید دخترای قشنگم.....

راستی از تولدتون اصلا عکس دوتایی خوشگل ننداختم اتلیه هم نبردمتون ولی واسه تولدتون واستون لباس عروس گرفته بودم خییییییییییییییییییلی ناناز شده بودید....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یگانه و ریحانه
18 آبان 92 21:26
سلام عزیزم هزار هزار ماشالله خدا حفظشون کنه خیلی نازن این جیگرا خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
خاله دخمل
25 آبان 92 15:47
خسته نباشید مامان جون ما دخترای فهمیده ای هستیم ووقتیکه بزرگ شدیم قدر دان محبت های شما خواهیم بود.همینکه اینقدر به فکرتربیت ماهستی یه دنیا ارزش داره مرسی خاله دخملی که درکم میکنی جوجه هاتو ببوس
زکیه
22 دی 92 11:04
سلام گلای خاله من بی صبرانه منتظرم عکسای جدیدتونو ببینم
مامان دوقلوها
پاسخ
ملسی خاله جون